lördag 23 juni 2012

Torsdag 21 juni

Vaknade upp och la mig ute i solen en snabbis för att försöka hinna få lite färg. Hann dock bara ligga ute kanske en kvart innan det blev molnigt haha. Åt en nutrilett smoothie till fukost medan jag låg där ute. Kom in och försökte städa undan lite men det gick inte as bra haha. Började laga mat istället och det fick bli broccili och blomkål med bacon. Enda som fattades var väl lite smör, men det är inte mycket att göra när kylen är trasig. På eftermiddagen kom E & E förbi för att säga hej då innan dem stack iväg till Norge. Fick ännu mer fina presenter av dem.

Dem var snälla och släppte av mig hos mamma. För där skulle jag nämligen förbereda midsommar tårtan. Fick lite hjälp av mamma, så vi gjorde botten på tårtan och förgrädda den lite. När vi var klara med det var jag tvungen att ta mig ner på stan för ett litet jobbmöte. Efter mötet tog vi en öl men jag bestämde ganska snabbt att det var dags att ta sig hem. Jag skulle ju upp och jobba dan där på.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar