lördag 2 juni 2012

Fredag 1 Juni

Igår var det första sommardagen och den innehöll regn och 6 graders värme. Känns inte så sommrigt direkt kanske. Började min dag med att åka ner på stan och uträtta ett ärende, sen mötte jag upp C när jag ändå var på stan. Vi gick runt och kikade lite i butiker och käkade lite mat. Hade en skön dag bara med mycket snack.

Kom hem och slocknade på soffan en sväng. Efter det tog jag mig åter igen ner på stan och mötte upp E och M. Vi gick till Gränden och käkade lite. Jag tog en kycklingsallad utan pasta, mums! L kom till stan också lite senare och varken hon eller jag var speciellt sugna på att åka hem så vi drog till en polare och tog en öl. Hamnade på Å och chillade där resten av kvällen. Allt som allt var det en väldigt bra dag och fick träffa väldigt många av mina vänner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar