lördag 9 juni 2012

Garderob

Idag vaknade jag ganska sent. Känt mig ganska slut på sistone. Letar efter mer energi hela tiden men tycks inte hitta den. Tog en dusch försökte vakna till liv. På eftermiddan åkte jag och V till IKEA. Jag behövde nämligen hjälp att frakta hem en garderob jag ville ha. Skulle köpt den igår med mamma men vi insåg att den aldrig skulle få plats i hennes lilla bil haha. Köpte bara ett par nya blommor då så länge. Så det är väl typ det jag har hållit på med hela dan. Garderoben är uppe men det är något med dörren jag inte riktigt får till. Gav upp för idag i alla fall för jag var trött i hela kroppen och blåsor på fingrarna.

Mamma skulle kanske försöka hjälpa mig och se vad som är fel i morgon. Tappade lusten helt. Hade bara käkat en korv på hela dan också så jag behövde lite mat. Ska bli skönt att få lite ordning här hemma. Nu måste jag bara få upp min spegel ja fick lov att flytta på bara nånstans. Har dessutom ett bord för mycket här inne just nu så ett ska få åka upp på vinden. Sen så kanske.

Ikväll blir det nog bara lugnt hemma. E fråga mig om jag ville med på en fest på Kåren som jag hade tänkt att jag skulle pallra mig iväg till, men efter nederlaget med garderoben var ja helt slut och less. Kan heller inte dricka nå speciellt mycket eftersom jag jobbar i morgon. Har inga pengar heller till inträde då jag fick en mindre lön än vanligt. Visst jag fick ju skattepengar men det är semesterkassan till P&L. Nej usch nu ska ja inte vara så negativ och se om jag orkar göra något mer åt mitt hem ikväll eller om jag bara sätter mig och kollar på ett avsnitt av "Games of thrones".


1 kommentar:

  1. Okej. Nja det krävs väl inget specifikt så av dig. Mer än att du ska vara över 18år och orka fysiskt arbete. Dock tar de inte in några fler egna vikarier till sommaren eller så. Dock finns en del bemanningsföretag där ute som H&M hyr in personal ifrån, dock vet jag inte vilka företag som är nu, men det kan jag ta reda på om du vill. annars kan du alltid testa att söka via H&Ms hemsida för det är så man går till väga i första hand tror jag!

    SvaraRadera