lördag 9 juni 2012

Fredag 8 juni

Ja i fredags fick jag ju prova på att jobba i butiken i city istället. Var lite svårt första timmen när man inte riktigt vet vart alla grejer var haha. Visste heller inte att man skulle slå en 0 innan man använde telefonen så jag kunde inte ringa någon heller. Haha till slut gick det bra i alla fall och jag hade riktigt roligt. Är ett helt annat tempo att jobba sådär i stan. Roligt! Gör jag gärna om. På lunchen satte jag mig ute och passade på att kika lite på alla studenter. Haha kan ju inte låta bli att bli lite avis. Skulle gärna åka runt och härja på ett flak igen.

På kvällen blev det lugnt. Slappa i soffan och kikade på "En cell-sam historia" haha. Käkade lite melon och hade det gött. På natten kom J och sov med mig så jag slapp sova själv. Kan ju vara bland det mysigaste att få krypa ner i en ren bäddad säng med sällskap.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar