onsdag 20 juni 2012

Snart drar vi!

Det är ju faktiskt helt sjukt, kom och tänka på det idag. Jag åker ju faktiskt till peace and love om en vecka! Det blir min första festival, så jag tror det kommer bli grymt kul! Är super taggad samtidigt som jag nog inte riktigt kommit på att vi faktiskt ska åka snart. Vi kommer att sticka dit på onsdagen för i mitt sällskap är det några som måste jobba fram till dess. Tror dock inte vi missar så mycket dem första dagarna.

Band som jag vill se är helt klart KENT, Billy idol, Rihanna, Den svenska björnstammen, Hoffmaestro, Turbonegro, Wolfmother, Melissa Horn, Clutch... ah nej det blir för många att skriva ut hahaha! Har sett en tråkig sak dock och det är att en hel del bra band spelar samtidigt så man måste välja lite, trist! Hur som helst tror jag det här kommer bli en grym upplevelse i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar