torsdag 7 juni 2012

Torsdag 7 juni

Idag har jag slappat mest hela dan igen haha. Var ner en sväng på stan och hämtade lite jobb nycklar och passade på att handla lite. Jag ska nämligen få hoppa in och jobba lite i stan i morgon. Känner mig riktigt taggad och det ska bli riktigt roligt. Skönt med lite miljöombyte. Dessutom startar vi vår sommar rea i morgon. Har i alla fall hunnit med att ta ett varv med snabeldraken lite idag också. Tänkte att jag ska åka och handla hem en garderob i morgon efter jobbet vilket gör att jag måste städa undan lite. Haha orkade aldrig göra det i tisdags och jag verkar inte komma så långt med det idag heller. Usch vad dålig jag är!

Men det är sådär mycket ni vet så man inte ens vet vart man ska börja. Dock brukar det ju gå bra bara man sätter igång. Gäller bara att försöka hitta den där energin som jag verkar sakna just nu. Någon som har lust att komma och hjälpa mig kanske hehe? Kan bli skönt att få in en garderob, om inte annat att ha som typ städskåp. Hänga in vinterjackan också så den kommer undan. Tänkte mig en med spegeldörr så jag får en helkoppsspegel vilket jag känner att jag saknar just nu hehe.Nehe.... om man ska sätta lite fart kanske?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar