onsdag 20 juni 2012

Onsdag 20 juni

Helt sjukt vad tiden går fort! Redan den 20 juni, snart juli ju. Vart tog solen och sommaren vägen? Idag vaknade jag i alla fall och tänkte att jag kanske skulle lägga mig på gräsmattan och sola lite. Men det kändes lite kallt när det bara var 16 grader ute. Då ringde C och kollade om jag ville komma ner på stan och käka lunch med henne. Vilket jag tänkte att jag absolut kunde göra. Hade ändå tänkt att ta mig ner på eftermiddagen. Behövde fixa lite till midsommar. Har tagit på mig att göra midsommartårtan hehe.

I alla fall tog vi en runda lite på stan snabbt och kikade på om det fanns nå kul. Efter att vi konstaterat att ingen av oss absolut inte har några pengar till sådant knatade vi iväg till Kajens för lite käk. Haha och som efterrätt bjöd C mig på en piggelin. Nu på kvällen vet jag inte alls riktigt vad jag ska göra, om det hinns med ska jag träffa E & E innan dem sticker till Norge annars blir jag nog bara hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar