lördag 23 juni 2012

Lördag 23 juni

Idag har jag typ inte gjort någonting alls haha, eller det känns som det. Lite har jag pysslat med endå. Sov i alla fall länge haha. La mig i soffan och slappa med en chipspåse och cola. Efter ett tag räckte inte det riktigt och jag kände väl att jag var tvungen att ta mig iväg och handla lite. Kom hem, käkade och slappa lite till. Sen blev jag väl uttråkad och började plocka ur mitt löshår. Jag vet har inte haft det i nå länge alls men jag kände att det var lika bra nu när jag ska på festival och allt. Skulle aldrig orka ta hand om löshåret och tälta. Passade även på att köpa en hårfärg med mig hem så nu är den fula utväxten borta också.

Var lika bra när jag ändå tog ur det en stund. Färgen blev dessutom väldigt bra den här gången så det är jag nöjd med. Brukar alltid vara något som inte riktigt blir som jag tänkt mig men nej den här gången blev färgen riktigt bra. Får se om jag kanske ber någon som orkar att sätta i det en stund till igen sen men fan jag vill ju egentligen bara att mitt eget hår ska ta och växa ut, men det tar ju tid. Tur att mitt eget inte är jätte kort i alla fall, det som är trist är ju att själva frisyren är lite konstig och det går inte att göra så mycket åt det.

Bad min frisör att försöka klippa in det sist och få någon ordning på det men nej det är inte alls vad jag vill ha just nu. Aja får se hur jag gör, just nu försöker jag bara vänja mig med mitt eget hår igen. Känns jätte tunt och kort när man gått en månad med dubbelt så mycket hehe. Tur att det inte ser helt galet ut. Vill ju vara så naturlig som möjligt egentligen och inte hålla på med massa fejk men ibland har jag verkligen bara inget tålamod kvar. Så länge bjuder jag på en bild från min plåtning med My, där hade jag också långt fint hår buhu hehe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar