måndag 25 juni 2012

Ååaah!

När jag vaknade idag så tänkte jag att jag skulle ringa min vän C och kolla om hon ville ta en runda på stan med mig. Då säger min telefon "Ej registrerad på nätverk". Jaha tänkte jag och blev förvånad, vad är det som är fel? Startar om min telefon och hoppas att det ska ordna sig men nej. Börjar bli lite grinig och förvirrad. Går in på tres hemsida och där står det att dem har lite driftstörningar. Okej, typiskt tänker jag och försöker skriva till C via facebook. Det gick inte så mycket bättre. 

Just nu har inte min telefon funkat på 7 timmar. Jag börjar bli ganska frustrerad och arg. Skulle dessutom blivit bjuden på mat av mamma men eftersom jag inte kan ringa henne vet jag inte alls hur det blir. Vet inte ens när hon är hemma. Åååh, jag är ingen glad tjej just nu. Hatar jäkla 3, skaffa aldrig det. Det här är ju inte första gången som det händer heller. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar