tisdag 12 juni 2012

Fotboll och öl

Igår jobbade jag först hela dagen och stängde vid 8 tiden. Efter det tog jag bussen in till stan och mötte upp tjejorna på The sportsbar här i stan. Vi kollade på matchen Sverige - Ukraina och tog ett par öl. Har aldrig varit speciellt intresserad av fotboll men det var riktigt kul att sitta sådär med en massa andra och kolla. Haha många som hade målat flaggor i ansiktet och hade gul-blåa tröjor på sig. J var snäll och hämta upp mig på stan så jag kom hem.

Kröp i säng ganska snabbt efter att jag kom hem. Vilket jag känner idag var ganska smart. Lyckades nämligen sträcka min nacke och axel igår på jobbet vilket har gjort att jag vaknat av smärta flera gånger under natten. Är därför lite trött idag pga att jag sovit så dåligt. Hoppas att det släpper snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar