måndag 25 juni 2012

Söndag 24 juni

Min söndag började jag med att vakna och göra mig i ordning sådär som man brukar. Mamma hade lovat mig att köra mig till jobbet. Dock så bestämde vi att åka dit lite tidigare. Kände nämligen att jag ville ha några vattentätare skor att ha på festivalen. Hittade ett par ful/snygga ankelgummistövlar haha. Mamma fick  med sig ett helt gäng skor hem, 3 par tror jag det blev till slut hehe. När jag och mamma tänkte att vi skulle försöka hinna med en fika innan jobbet blev det helt plötsligt strömavbrott i gallerian. Då gick det ju inte så bra att ta någon fika haha, allt med el slogs ju ut.

Strömmen kom tillbaka ganska snabbt igen, men jag och mamma kände inte att vi skulle hinna ta någon fika då. Jobbade sedan till klockan sex. Mamma hämtade mig igen sen snäll som hon är. Hon bjöd även på mat sen hemma hos sig. Stuvade makaroner med köttfärsbiffar, mums. Kom hem och sen blev det bara slappa i soffan resten av kvällen. Kollade på dokumentären om Michael Jackson, har nog inte riktigt fattat att han inte är med oss längre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar