lördag 16 juni 2012

Fredag 15 juni

Igår slappade jag  hela dagen hemma. Vilket var skönt. Trodde min kyl och frys gått sönder också men det är något som är glapp. Det slutar fungera ibland. Så jag fick slänga allt jag hade i kylskåpet. Gjorde mig i alla fall i ordning efter ett tag och tog mig till mamma. Skulle åkt över med frysvarorna men eftersom det ändå funkar till en viss del. Fick god mat hos mamma och hon bjöd även på efterrätt i form av blåbär/hallon paj.

På kvällen sen fick jag skjuts av mamma hem till V som fyllde år. Haha börja skratta när han öppna dörren för han hade på sig en blond peruk och guld leggings. Vi satt på altanen och lyssna på musik och åt chips. Trevlig kväll, blev mest chill där på baksidan med några öl. Sen när Vs föräldrar tyckte det börja bli lite sent åkte vi ner till replokalen och satt där en stund. Sen var det bara hem och sova för idag ska jag på min mosters bröllop!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar