tisdag 1 maj 2012

Valborg

Jag hade blivit bjuden på jätte partaj den här valborg faktiskt men jag var inte riktigt på humör. Ville mest ta det lugnt och bara ta nån cider. Kika på någon brasa kanske, grilla. Var i valet och kvalet hela dagen om hur jag skulle göra när D hörde av sig och undrade om jag ville komma dit och chilla lite för hans tjej S fyllde år. Var riktigt nice, vi var ett gäng som bara lyssnade på lite musik och satt och snacka hela kvällen. Kom hem ganska sent och det var en trevlig kväll, kände inte ens nått behov av att komma iväg och kika på någon brasa. Var alldeles lagom.

Jag hade på mig en topp från Gina Tricot och jeans från Dr. Denim. Örhängena kommer jag inte ihåg vart dem kommer ifrån hehe. Sen en hel hög med armband och min klocka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar