måndag 28 maj 2012

Bebis

Sitter här hemma i soffan och känner bara: Åh vad jag saknar honom! Vet inte hur man kan ha ett sånt starkt band till en hund men han är bra speciell. Tycker alla nästan som träffar honom. Önskar att ja hade körkort och bil så jag bara kunde hämta honom ibland. Skulle vilja ha honom här så jag har någon att krama när jag lägger mig ikväll. Hm.. får mitt nya schema på onsdag skulle jag tro, då måste jag kika på om jag kan ha honom lite. Finns ingen bättre än min Disel <3


4 kommentarer:

  1. Gud vad fin! Jag skulle aldrig kunna leva utan min vovve!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är han verkligen :) Nej det är sjukt jobbigt. Men blir ju tyvärr ibland så när man får ändrade familjeförhållanden :(

      Radera
  2. Svar
    1. Ja hihi! Det är en blandras :) Det som mest lyser igenom är väl tibetansk spaniel, lhasa apso och japansk spets. Men det är även chihuahua och pudel i honom hehe.

      Radera