fredag 11 maj 2012

Torsdag 10 maj

Igår vaknade jag sent igen såklart eftersom jag var ledig då med. Skönt! Hade dock bestämt med S att ses på stan så jag fick stressa lite ändå för jag var dum nog att inte ställa någon klocka. Tog med mig min lilleplutt och precis när vi kommer utanför dörren börjar det såklart regna. Vi mötte upp S och Frappe i alla fall och hundarna fick hälsa på varandra lite i en hundrastgård. Blev dock ingen längre stund för det regnade massa och det blev lite kallt.

Väl hemma igen fick Disel hoppa i badet för han var sjukt grusig under magen efter att ha sprungit ute i regnet. Haha man ser verkligen på honom att han inte är så förtjust i att bli blöt. Vi fem-tiden åkte jag och mamma hem till min kusin för att fira henne på hennes födelsedag. Där bjöds det på fika och tårta (ingen beach 2012 här inte haha!). Kvällen spenderades sen hemma i soffan bara och vila upp mig inför jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar