söndag 20 maj 2012

Lördag 19 maj

Hallå gott folk. Idag började jag min dag med att vakna och fixa mig. Tog en lunch med J på Kalle på spången. Efter det var han snäll och skjutsade mig till jobbet. Jobbade till klockan sex såklart eftersom vi stänger då hehe. Tog bussen hem och han ta det lugnt ungefär en timme.

Sen var det bara iväg igen och käka middag på Indigo, en spansk tapas restaurang här i stan. Jag åt en burrito som var jätte god. Vi blev kvar där ett tag och satt och hade trevligt, tog en drink och pratade. Kvällen tog oss vidare till Strike för lite bowling. Jag förlorade haha! Sport har aldrig varit riktigt min grej. Men det var en super trevlig kväll! Känner mig riktigt nöjd. Valde dock att ta bussen hem efter bowlingen eftersom jag ska upp i morgon och öppna butiken. Så jag säger tack och god natt för ikväll, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar