söndag 27 maj 2012

Söndag 27 maj

Hello där ute! Nu har jag kommit hem från jobbet och sitter i soffan. Skönt att få ta det lite lugnt när man kommer hem. Varit en helt okej dag hittills. Känns lite surt å missa när det vart så fint väder men får väl hoppas det kommer fler såna dagar. Brorsan var in på jobbet också en sväng idag så jag hjälpte honom att plocka ut lite grejer hehe. Ikväll ska jag träffa J och umgås lite. Får se vad som händer.

Mors-dag är det idag också. Firade dock mamma lite redan i fredags för både hon och jag jobbade idag. Hon fick en flaska vin av mig haha! Hoppas ni tar hand om era mammor idag i alla fall!

Såhär ser jag ut idag!  Shorts - Tradera, Levis 501, Linne - Wrangler, Budeau - Gina tricot, Jacka - Carlings, Örhänge - Style by Tyra, Klocka - CK, Skor - Vita Converse.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar