onsdag 16 maj 2012

Haircut!

Hej hallo alla! Idag har jag jobbat. Jobbade förmiddag så jag åkte in och öppnade butiken. Dåligt med folk idag, vart tog ni vägen? Fick mycket gjort idag ändå. Byggde om hela jeansväggen på tjej. Efter jobbet sprang jag ner till Nikita och toppade mig lite. Behövdes verkligen! Så nu tycker jag att det känns jätte kort. Vet att det typ är lika långt som innan men det känns ändå inte så hahha.

Josefina var gullig och fixade till mitt hår lite extra så mitt hår var fyllt av volym och jag kände mig riktigt fin när jag gick därifrån. Passade även på att köpa en toning till håret så jag ska försöka få bort min lite mer guldiga färg jag lyckades få till på utväxten sist. Haha försökte ta en snabb bild medan jag väntade på att brorsan skulle hämta upp mig men det blev visst inte så bra. Blev väldigt ljust och man ser inte så mycket av håret men jaja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar