måndag 14 maj 2012

Lördag 12 maj

Min lördag började jag med att fixa mig och dra ner på stan. Väl nere mötte jag upp S och vi tog ett varv runt i butikerna och kikade på lite kläder och smycken. Jag hittade massor såklart men jag var duktig och köpte ingenting. S fick med sig ett par nya brallor hem. Senare blev det lite käk på Spicy hot i solen. Super härligt! Det var en väldigt trevlig dag på stan.

Det var meningen att jag skulle ta mitt lata arsle hem till S på kvällen för att umgås. Men jag kände mig febrig hela dan och kände att det var bäst att stanna hemma och försöka bli frisk istället. Ville inte smitta ner henne heller. Skulle dessutom upp och jobba dan efter så jag tycke det var bäst att försöka bli frisk. Har absolut inte råd att vara hemma och sjuk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar