torsdag 24 maj 2012

Torsdag 24 maj

Hej igen! Nu är jag hemma och har varit ett tag. Gick super bra på jobbet idag! Kände mig verkligen skit nöjd när jag gick därifrån. Älskar dem dagarna. Dock trist att stå inne hela dagen när det varit så fint väder, men det skulle ju bli det i morgon också och då är jag ledig så får ta till vara på morgondagen. Nu på kvällen har jag bara kikat lite på ESC och BB. Blir nog att hoppa i säng ganska bra tid för jag känner mig helt slut.

I morgon ska jag iväg och handla lite med mamma och på kvällen ska jag få träffa mina fina tjejer E & E som kommit hem från Thailand! Dem har varit borta nästan ett halvår från mig men nu är dem äntligen hemma igen. Längtar galet mycket efter att få krama om dem. Vi ska nog grilla lite och bara umgås.

Btw, är ni nyfikna på vad det kan ha varit i paketet jag var och hämtade häromdan? Här har ni en liten hint av vad det bland annat var.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar