onsdag 23 maj 2012

Celsius

Har ni provat den här nya energidrycken? Jag gillar den som tusan! Provade den första gången när jag hade varit in i en sport affär och började prata lite med personalen om den. Den innehåller varken protein, kolhydrater, socker eller fett. Den har däremot vitamin C, B2, B3, B5, B6 och B12. Sen en massa koffein haha! Jag reagerar inte speciellt på Redbull men den här sätter verkligen fart på en. Tjejen jag pratade med rekommenderade en burk innan träning (Hon sa också att den skulle hjälpa till att sätta fart på förbränningen men det vet jag inte hur sant det är haha). Finns både med kolsyra och utan i massa olika smaker. Dem kostar dessutom nån krona mindre än Redbull. Dem har börjar sälja dem på ICA nära mig vilket är awesome!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar