tisdag 15 maj 2012

Löshår

Hmm jag sitter här och funderar på om jag ska ta och beställa hem lite löshår. Jag vet man borde inte och det är inte bra för håret osv. Men jag vill verkligen ha långt hår nu till sommaren! Jag spar ju mitt hår för jag vill ha mycket längre men det verkar inte vilja växa. Äter ju tabletter för att det ska växa fortare. Tyckte dessutom att det växte fortare i början men nu verkar det ha stannat av igen. Tänkte att jag ska toppa mig i morgon dessutom då kommer ju mitt hår kännas typ som att det är axellångt.

I alla fall få var min ide microringar. Har haft clip-on set förut men jag tycker det är sjukt drygt att hålla på med det varje morgon och det sliter ju på håret att tupera det hela tiden för att få clipsen att sitta kvar. Då känns microringar som det bättre alternativet. Vad tror ni? Skulle jag passa i något sånt här? (Bilden är tagen från www.rapunzelofsweden.se/)


1 kommentar:

  1. sv: hey! jag har aldrig använt microringar så tyvärr ^^ men om du vill köra med weaving så är du välkommen :)

    SvaraRadera