fredag 11 maj 2012

Fredag

Min dag idag började med en lugn förmiddag. Satt mest hemma och förberedde mig på jobb. Lämnade ifrån mig min älskling också, buuuhuu!! Usch känns alltid så tomt när han inte är här. Tog mig i alla fall till jobbet efter det. Har sedan jobbat hela dan mellan 14 - 20. Fick skjuts hem av mamma på kvällen som hade med sig smörgåstårta till mig också. Ibland är hon bra snäll min mamma. Nu på kvällen har jag mest bara setat här hemma i soffan igen och gud vad tråkigt det känns att skriva det igen. Känns som jag har världens tråkigaste liv. Tyvärr blir det svårt att hitta på saker när man jobbar varje helg.

Hade gärna hittat på något ikväll för jag är ändå ledig i morgon men är väl lika bra att jag är hemma ikväll kanske för jag har kännt mig lite krassligare idag igen. Då är det väl lika bra att jag är hemma och kryar på mig. Kan dock inte komma ifrån att det känns lite surt. Blev ingen bio idag heller för det var ju hockey på tv. Vi skulle ta det en annan dag istället. I morgon ska jag i alla fall ner en sväng på stan och träffa S, det ska bli väldigt trevligt faktiskt! Då känns inte hela helgen bortkastad i alla fall. Ska ju jobba på söndag igen. Dock är ju det bra sett ur den ekonomiska synpunkten.

Btw, är det något speciellt ni vill läsa om här på bloggen?  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar