torsdag 3 maj 2012

Get-ost i ugn

Igår fick jag nått ryck och var så sjukt sugen på blåbärspaj! Men min mamma orkade inte baka med mig och jag orkade inte ta mig iväg och handla. Då bestämde jag mig för att göra mina mackor i ugn med get-ost och honung. Det är helt galet gott! Ni måste bara prova. Dock är jag tyvärr fortfarande sugen på blåbärspaj så vi får se om jag kanske orkar laga en på typ lördag eller nått.

Här får ni ett par bilder på hur mackorna ser ut innan och efter dem vart i ugnen. Jag vet det ser typ bränt å äckligt ut men fan det är helt sjukt gott! Prova innan ni dömer ut det. Ska dessutom vara baguette bröd men jag tog det som fanns hemma nämligen rost-bröd haha!



2 kommentarer:

  1. Mums vad gott det där såg ut. Hoppas du har en fin fredagkväll tjejen och att du får en härlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det verkligen. Du borde testa! Jätte bra att bjuda på om man har besök :) Tack detsamma du!

      Radera