fredag 20 april 2012

Tråk väder

Hej alla! Jag vet blev sjukt dåligt med bloggandet igår. Jobbade förmiddag och sen kom mamma och hämta mig. Vi åkte till ica och hämtade ut ett paket jag beställt åt henne. Hehe hon är lite rädd för att beställa på internet och vet väl inte riktigt hur man gör heller. Kom hem och slocka på soffan en sväng. Sen resten av kvällen spenderades bara i soffan typ. Spelade lite spel och såg på tv.

Idag vaknade jag upp i min mysiga säng. Slängde ett öga mot fönstret och insåg att... nej fy fan det snöar! Det öste ner snöblandat regn. Så jag fortsatte mysa i sängen lite till. Det ligger fortfarande massa snö på backen och det känns hemskt haha. Ikväll är det planerat att jag ska gå ut med C. Känns inte as pepp när det är sånt här väder men vad fan det är bara att köra på. Är ju bara ledig idag och imorrn, sen jobbar jag söndag.

Nu sitter jag och trycker i mig lite frukost i form av ett päron och keso. Blev tyvärr ingen bild på det för jag var för hungrig. Får se om jag får någon bild på hur jag ser ut sen ikväll istället. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Hade aldrig poblem att veta vad ja skulle ha på mig när jag var ute ofta men nu när jag nästan inte är ut alls har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig. Nej nu ska jag väl försöka göra någon nytta. Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Ja vädret är inget att hurra över direkt. Idag är det iaf uppehåll här men molnigt som tusan. Känns som att det är en perfekt helg att jobba på iaf vädermässigt :P Vad ska du hitta på denna helg tjejen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha verkligen inte. Jag var ut igår och dansade lite med en kompis och ikväll blir det nog lugnt för jag ska jobba imorrn. Som du sa känns det helt okej att jobba i det här vädret hehe. Vad ska du hitta på? Kram

      Radera