söndag 8 april 2012

Lördag 7 april

Den här dagen började jag med att åka till jobbet. Började klockan ett och jobbade till stängning vid sex. När jag var klar och hade stängt butiken kom mamma och min bror och plocka upp mig. Vi åkte till mormor för lite påskmat. Eller ja... dem hade redan ätit så jag fick äta för mig själv men gott var det! Det bjöds på lax och potatis, kyckling med potatisgratäng och massa annat gott. Var proppmätt när jag var klar.

På kvällen sen valde jag att följa med brorsan hem till en av hans kompisar. Vi satt där och tog några öl, hade trevligt. Efter en hel del öl och även rom haha så fick grabbarna för sig att dem ville ut en sväng. Vi hamnade på Cirkus. Jag var dock nykter eftersom jag skulle upp och jobba så jag fick sitta och skratta åt dem andra. Var väl hemma vid halv två snåret och då var det ju bara att hoppa i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar