måndag 23 april 2012

Inget varmvatten

Idag tog jag en lång skön sovmorgon. Är nämligen ledig idag igen. Sitter i soffan just nu med hela katten i knät och över datorn haha. Vet inte alls vad jag ska göra idag. Dem har nämligen stängt av varmvattnet i huset över dan så jag kan inte duscha och jag tänkte inte på det igår kväll haha. Dem stänger av vattnet ganska ofta här vilket jag har börja tycka är lite halvjobbigt. Visst är det bra att dem testar så att allt funkar som det ska osv men det behövs väl inte göras varje månad? Hade ju tänkt diska och ta hand om mitt hem men det blir det ju inget av nu haha. 

Dessutom sitter jag just nu och bara väntar på att lönen ska komma haha. Kikade in på mitt konto och där var det minus. Inte bra! Har jag aldrig haft förut tror jag. Tur att det kommer pengar på onsdag i alla fall. Tyckte det var sjukt mycket lättare att hålla i pengarna när man inte hade några haha. Behöver dessutom köpa en present åt min bror som fyller år på torsdag. Tur jag har lite pengar på sparkontot hehe. Tyvärr har jag ju redan varit och nallat lite väl mycket där redan, buuh!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar