tisdag 17 april 2012

Mys

Idag såg jag en dokumentär och sedan var jag hem till mamma och blev bjuden på gammaldags mat, potatis och pannbiff med sås. Helt sjukt gott! Var säkert nått år sen jag åt det sist. Älskar egentligen husmanskost då jag tycker det är godast, bara att jag är för lat för att laga det själv. Min bror kom dig en snabbis också så han var snäll och skjutsa hem mig. Efter det somnade jag här hemma på soffan en halvtimme för det blev inte så mycket sömn inatt. 

Sen har jag bara kollat på BB. Blir väl snart dags att hoppa i säng för jag ska upp på jobb-möte i morgonbitti. Men först blir det soffmys och kramas söder på min kille Disel. Imorgon efter mötet måste jag nämligen lämna ifrån mig honom igen. Kommer ha lite mer att göra och kommer inte hinna ta hand om honom. Känns alltid lika jobbigt att lämna ifrån sig honom. Helt galet vad en liten hund kan betyda för en. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar