måndag 23 april 2012

Söndag 22 april

Min söndag spenderades först i soffan ett par timmar, gick upp lite väl tidigt. Efter det var det bara att fixa sig och sticka till jobbet. J var snäll och skjutsa mig så jag slapp krångla med bussar. Vi passade även på att äta lite lunch ihop innan jobbet. Kändes som en väldigt lång dag på något vis men inte jobbig eller nått sånt. Bara lång haha. Jobbade till stängning. J var snäll och kom och hämtade mig från jobbet också, snällt! Vi drog och köpte lite mat hem. Sen resten av kvällen blev det bara film tittande och chill i soffan. Gjorde ni något skoj?

2 kommentarer:

  1. Okej :) I helgen blev det mys med sambon i fredags och sen jobbade jag både lördag och söndag. Hoppas du fått en bra start på nya veckan!

    SvaraRadera
  2. SV: Oh okej, jag saknar också att ha en sambo att mysa med! Ja jag började veckan med sovmorgon och ledigt så för mig är det bara bra hehe. Tyvärr har dem dock stängt av varmvattnet så jag kan inte ens diska haha. Hoppas du också har en bra start på veckan!

    SvaraRadera