onsdag 4 april 2012

Joe

Jag satt nyss och kollade på dagens avsnitt av Big Brother. Alltså.... är det bara jag som typ skulle bli livrädd för Joe? Hanna W valde ju att han skulle få en playboyfest eftersom han hade tryckt på knappen. Dem festade väl osv inget jag tyckte var speciellt konstigt. Det som jag däremot reagerade på är att han blev väldigt intresserad av Hanna J och väldigt på. Det hela slutade med att han gick och la sig för att sova i samma säng som Hanna J. Inget konstigt där heller direkt eftersom Hanna J verkar vara på dem flesta killarna i huset.

Nu kommer det som skrämmer mig. Dem ligger där i sängen och hålller om varandra lite och Hanna J har nästan somnat. Då säger Joe : Det här kanske låter konstigt... men... jag älskar dig. HALLÅ?! Är det bara min varningsklocka som ringer där? Nått måste vara galet med honom. Han blev ju kär i Hanna W efter en natt med henne. Nu älskar han tydligen Hanna J istället. Jag kan ju bara säga att jag hade sprungit därifrån. Vad tycker ni om det här?


1 kommentar:

  1. Jag tittar faktiskt inte på bb men det låter pinsamt :P

    SvaraRadera