lördag 28 april 2012

Tagga?

Just nu är jag inte på mitt bästa humör. Får hoppas att ett par glas vin löser den delen. Tanken är nämligen att jag ska ut ikväll. Men när det känns som verkligen allt i hela "planen" blir ändrat och inte som man tänkt sig tappar ja suget lite. Äsch det ordnar sig väl som sagt. Är ju min första lediga lördag - söndag sedan december om man inte räknar med när jag var i Uppsala så jag måste ju ta till vara på den.

Var och hämta min tvätt hos mamma nyss som var gullig och tvätta åt mig för jag hade missat att boka tvättstuga. Och på vägen hem såg jag en jätte gullig sak. Det var någon som hade sprayat här ute på gräsmattan. Det stod "Jag vill vara med dig Pillan" och ett hjärta. Mitt hjärta smälte på två sekunder. Varför är det ingen som gör något sånt romantiskt åt mig? Buuh! Ja ja... jag bjuder på en bild på Kelly så länge i alla fall från tidigare idag när vi var ut å testa den nya röda selen med dödskallar i reflex.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar