måndag 30 april 2012

Söndag 29 april

Min söndag spenderade jag mestadels i sängen. Tanken var att jag skulle haka på brorsan till Uppsala men jag pallade inte. Hade inte jätte lust att gå upp halv 6 för att åka tillbaka till Västerås morgonen därpå. Men hade ändå en super mysig idag igår. Mycket mys, KENT... ah kändes as bra bara just då. KENT har föresten kommit med en ny skiva, iiiiih!

Anyway på kvällen åkte jag och jonas och handlade lite. Blev smörgåstårta till kvällsmat och sedan handlade vi även grejer till att göra marängswiss. Sjukt länge sen jag åt det och det var riktigt mumsigt! Vi kikade på film och på BB. Det var väl typ hela min dag. Men en bra dag. Vet att många va ut å njöt av solen, kanske ja också borde men ääh det kommer fler soliga dar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar