fredag 27 april 2012

Rotfruktsgratäng

Idag har jag varit iväg och handlat massa mat och annat man behöver hem med mamma. Köpte även mina hårtabletter igen som jag knaprat på som tusan förut. Hade ett uppehåll utan att ja riktigt vet varför, blev inte att jag kom mig för att köpa några. Dåligt val, gillar dem ju jätte mycket eftersom jag dessutom sparar ut mitt hår. När jag kom hem var Jonte förbi en sväng och plockade upp lite kattgrejer som han fick av mig. Han har en liten kattunge hemma som tydligen kloar väldigt mycket hehe och jag hade ett par kattklös grejer till övers. Mamma köpte nämligen en hel del nya grejer åt min tös för ett tag sen.

Sen har jag mest bara städat här hemma. Det behövdes verkligen haha. Usch så det har sett ut. Annars då? Jo! Jag har lagat lite mat också. Idag fick det bli rotfruktsgratäng med bacon och ost. Det är helt galet gott! Lätt att göra är det också. Kostar inte så mycket, det enda som kostar är ju typ osten. Skulle ni vilja ha receptet?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar