onsdag 12 december 2012

Värdelöst

Igår satt jag verkligen bara hemma. Därför det inte blev något inlägg. Kändes så värdelöst med ännu ett inlägg om att jag sitter hemma och söker jobb. Tyvärr dyker det ju inte upp så mycket nu så nära jul. Gjorde mig en pizza igår i alla fall.

Ska väl snart kasta i mig lite av min gröt som vanligt. Men har inga större planer för idag heller. Vilket får mig att nästan klättra på väggarna. Vill verkligen ut och göra något, men alla jobbar ju eller när ja ringer mina arbetslösa vänner är de sjuka eller nått. Åååh! Hatar det här. Inte som att man kan göra så mycket heller när man inte har några pengar.

Ni får en söt bild på min prins så länge. Haha har inte sett det förr men han har hittat en ny sovkompis i sängen. Sooo cuuute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar