torsdag 13 december 2012

Klar!

Hej på er! Min dag igår är inte så mycket att prata om. Var mest hemma och hade tråkigt som vanligt. Gick över till mamma en sväng. Blev bjuden på mat och bara umgicks.

Idag däremot har varit lite roligare. V hörde av sig och frågade om jag ville med ner på stan. Om jag ville!? Vi julklappsshoppade, och vet ni vad? Jag blev klar med alla mina julklappar! Hur skönt som helst. Haha nu har jag dock inte många kronor att leva för. Tur att det är jul så kan man snylta lite mat från andra. Slipper man gå hungrig i alla fall haha. Allt är inslaget och klart utom ett paket. Får se om jag fixar det i kväll så har jag något att pyssla med.


2 kommentarer:

  1. Skönt att vara klar med julklapparna, jag har 2-3st kvar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det absolut :) Ja men det går ju på ett litet kick!

      Radera