lördag 1 december 2012

Mysig eftermiddag

Efter min hund träff igår åkte jag ner på stan. Mötte upp E. Vi satte oss på Vivaldi så jag fick i mig lite käk. Tog en dagens, lasange. Hur gott som helst, alltihop gick ner. Vi satt där en bra stund och pratade och väntade på andra E hehe. Vi kikade lite i affärer och jag hittade första julklappen faktiskt. Kändes bra. Efter att vi kikat runt lite bestämde vi oss för att sätta oss nånstans och fika. Blev Espresso house, jag tog en varm choklad med marsmallows. Mmh mmm!

När vi satt där och pratade och hade det som bäst plockade E fram ett fint stort paket och ett kort. Och eftersom dem skulle sticka idag så fick jag min första födelsedagspresent. Blev hur glad som helst! Fick ett fint halsband som passade mig alldeles utmärkt. Tack igen tjejer! Kunde inte haft en bättre dag än igår tror jag. Eller ja, att säga hej då till mina girls var otroligt jobbigt. Fällde en liten tår när jag kom hem och insåg att dem kommer vara borta minst ett halvår till. Men jag hoppas såklart att dem får det superkul på sitt äventyr. Önskar att jag kunde följa med dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar