lördag 15 december 2012

Uttråkad

Hej! Igår hade jag och Disel super tråkigt. Det var dessutom kallt ute, så det fanns ingenting att göra. Såg en film men det hjälpte inte. Är så galet sällskapssjuk just nu. Men folk verkar ha glömt att jag finns? Ingen alls som hört av sig på hela veckan. Utom min tatuerare. Som jag bestämde med att ja ska fortsätta gadden på måndag. Då kan man ju fråga sig varför inte jag tar kontakt med folk. Jo för att så fort jag gör det kan ingen ändå. Känner mig alltid som en efterhängsen hundvalp när jag är arbetslös. Hm, men jag kom på nu att min kusin hörde faktiskt av sig och undra om jag skulle ut nått. Det ska jag dock inte. Vart skulle jag få dem pengarna ifrån?

Idag verkar det inte som att det händer mycket mer heller. Kommer sitta upp och ner i hatthyllan till slut. Åååh, vill inte. Har ingen bra film att se heller. Jösses vad jag klagar. Dock måste man få det ibland. Igår när jag och Disel hade som tråkigast kollade jag ner i hörnet av min soffa och lillen hade fixat sig en liten koja haha. Fick mig ett litet gott skratt då i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar