onsdag 19 december 2012

Ont

God dagens! Sitter här hemma i soffan och tar det lugnt. Sov så jäkla dåligt inatt. Vet inte alls vad det var med kattfan. Först spydde hon en hårboll så jag vaknade. Sen hade hon gjort det till sitt uppdrag att ta sig in i klädkammaren(som jag håller stängd just nu för det är så mycket julklappar där inne och som hon vill äta upp snörena på). Hon gav sig inte heller. Sen var det typ hundra andra grejer som väckte mig. Till slut var jag ju tvungen att gå upp och ut med lillen.

Så när jag hade varit ut med honom och käkat mig lite frukost somnade jag på soffan haha. Ovärd dag till max. Kollat efter lite jobb. Men inte kommit upp något nytt. Har lagat lite mat nu också, så jag är mätt i magen i alla fall. Vet inte alls vad jag ska göra heller, sitter mest och har ont haha. Usch vad gnällig jag känner mig. Ser väl typ ut som en gammal tant när jag är ute och går med vovven hehe, går super sakta och haltar lite haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar