lördag 1 december 2012

Min dag

Hallå där ute! I natt har jag sovit så jäkla kasst. Vaknat av min rethosta hela tiden. Vid elva tiden gick det bara inte att somna om. Och min prins började bli kissnödig så det var bara att släpa sig upp och gå ut. Sen tog jag det lugnt i soffan en stund tills jag insåg att jag måste ta och städa mitt hem inför måndagen. Hur jäkla stökigt som helst haha. Har diskar en gång, men kommer behöva diska i morgon med. Sen har jag dammat, skrubbat badrummet, gjort rent mitt kopparbord och plockat undan. Så i morgon har jag köket kvar, dammsuga och torka golven. Inte så mycket, skönt. Just ja, städa kattlådan också. Annars blir hon ledsen.

Just nu börjar jag bli sjukt hungrig. Har bara ätit en skål med gröt än så länge idag. Ska se om J va sugen på att ta med sig mat hit och hänga en stund, annars måste jag sätta fart med nå käk. Ikväll blir det bara lugnt, ska iväg en sväng med brorsan i morgon. Och jag är super trött eftersom jag inte får sova på nätterna så jag kollar säkert nån film och går och lägger mig.

Haha känner mig duktig som håller mig till att äta min gröt varje morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar