torsdag 30 augusti 2012

Trött!

Hallå alla! Jag har inte hunnit sätta mig och slappna av än fören nu. Så jag tänkte att jag skulle ta och uppdatera er lite om min dag. Eller ja jag kan väl börja med natten kanske haha. Fy fan har knappt sovit en blund i natt för hundarna har varit oroliga och skällt flera gånger under natten och väckt mig. Dessutom vågade jag inte sova på övervåningen själv så jag tänkte att jag sover på soffan istället. Men där fick ja ganska mycket sällskap om man säger så. Haha kunde inte röra mig för det låg en massa hundar i vägen.

Skulle dessutom upp tidigt och öppna idag. Annars har jag mest jobbat idag. På jobbet har det gått bra, utom att jag var så trött då hehe. Får försöka sova tidigt ikväll. Börjar inte fören 12 inne i stan i morgon. Såhär såg jag ut idag, blev tyvärr ingen helbild. Det får duga med den här idag haha! Toppen är från jobbet (Carlings).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar