torsdag 30 augusti 2012

God morgon

God morgon på er! Sovit gott? Jag sitter här i soffan med hundarna som inte låtit mig sova nå speciellt mycket i natt heller. Börjar känna mig riktigt trött nu. Var inte lika illa som förra natten, nu var det mest på morgonen dem väckte mig hela tiden. Börjar dessutom känna mig lite förkyld. Är helt slut... usch. Haha får sova ut sen ordentligt när jag kommer hem igen och får va lite ledig.

Nu ska jag strax springa iväg till bussen igen. Ja jag vet det är lite tidigt men jag tänkte att jag ska försöka hinna köpa lunch innan så jag slipper springa iväg på lunchen sen. Tänkte att ja kanske ska iväg och sola sen en stund efter jobbet. Haha kommer somna på 2 sek i det där solariet. Jag kommer vara ner i citybutiken idag. Nej hoppas ni får en fin dag!

Kör på en baseball tröja idag och mina svarta DrDenim. Håret satte jag upp i en knut så jag ska slippa trilskas med det också nu när jag är så trött haha. Till det blir det mina svarta Converse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar