måndag 27 augusti 2012

Powerwalk

Idag har jag powerwalkat skiten ur mig själv haha! Tyckte det var så fint väder ute så jag ville inte bara sitta hemma. Vet inte ens hur långt det blev men ni som är Västeråsare kan ju tänka er. Från mig till Blåsbo där jag träffade S. Ska vara hundvakt åt henne och Ds hundar hela veckan medan dem sticker på en liten semester. Ska bli skoj! Efter det gick jag vidare till Oxbacken och solade lite. I hopp om att min hy ska bli finare och sluta ge mig en massa finnar. Vandrade sedan ner mot centrum för en lunch på Subway. Sen powerwalkade jag mig hem igen också haha. Fy fan vad trögt det blev mot slutet, jösses vad min rumpa värkte! Blev nog i alla fall 60 min powerwalk, inte helt illa pinkat eller hur? Haha jag tycker det är bra i alla fall med tanke på att jag hatar att träna och är otroligt otränad. Såhär såg jag ut idag på min "lilla" promenad.


Jacka - Gina Tricot, Linne - Veromoda, Leggings - Gina Tricot, Skor - Reebok Easytone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar