torsdag 30 augusti 2012

Födelsedagsmiddag

Nu sitter jag här i soffan och har nyss kommit hem från en liten födelsedagsmiddag jag och J gick på. Han fyller nämligen år idag så jag bokade bord åt oss på Indigo. En spansk tapas restaurang här i stan. Tycker dem har himla god mat. Där har vi suttit och myst ett par timmar.

Jag är helt galet trött just nu. Har varit en sjukt stressig dag med mycket att göra. Efter jobbet hann jag bara hem en snabbis för att ta hand om hundarna och fixa till mig lite snabbt innan jag skulle iväg igen. Nu hinner jag bara skriva klart det här innan det är dags att sova för att orka upp och jobba igen. Fullspäckad vecka, känns som tiden bara kommer flyga förbi. Hoppas ni har haft en lika mysig och bra dag som mig. God natt!

Här får ni en bild på vår goda mat från tidigare ikväll.... mmh, mums!


2 kommentarer:

  1. Det där såg inte alls dumt ut:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det var hur gott som helst! Nästan så att man rulla ut därifrån haha!

      Radera