fredag 31 augusti 2012

Fredag 31 augusti

Hej allesammans! Nu har jag äntligen kommit hem. Känns som det varit en lite lång dag. Är helt slut och ska upp imorrn igen och öppna butiken. Annars har det gått bra. Idag är det sista augusti, galet. Hela den här sommaren bara flög förbi och ont om sol var det, men nu är det bara att ta nya tag.

Nu ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Kolla om S har nå kul på sina hårddiskar man kan kolla på. Annars ska jag väl bara käka något lätt innan jag ska sova. Måste ju upp tidigt i morgon igen som sagt. Kommer va total slut efter den här veckan. Tur att det inte är så lång dag i morgon. Haha kommer nog sova bort hela måndagen. Börjar känna att ja saknar katten och min egen säng lite.

Såhär har jag sett ut idag. Väldigt färg grann för att vara jag haha. Hann inte fixa håret heller så det är bara som det är efter att ha sovit med fläta. Accessoarer blir det dåligt med såhär när jag inte bor hemma.


Tröja - Carlings, Linne - H&M, Jeans - Gina Tricot, Skor - Converse, Klocka - CK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar