måndag 27 augusti 2012

God natt

Haha jaa jag tänker nog faktiskt gå och lägga mig redan nu vilket är väldigt ovanligt för mig. Brukar aldrig lägga mig tidigare än 12 typ. Men har sovit dåligt dem senaste veckorna och min lilla promenad idag tog väl slut på mig haha. Har ju dessutom en väldigt lång vecka framför mig med mycket som kommer hända, jobb nästan varenda dag och lite annat som jag har planerat. Behöver nog absolut få sova lite extra. Kommer ju inte ens att bo hemma och försöka hinna ta hand om hundarna, plus att en av dem är sjuk så det blir mycket att planera för att allt ska funka.

Det jobbiga med att ta hand om hundarna är ju att dem är så härliga. Dem påminner mig om min egen lilla kille. Tror jag kommer börja sakna honom helt galet mycket nu under dem här dagarna. Känns så jobbigt att inte kunna få ha honom eller träffa honom när jag vill. Min prins ♥ 

Nej nu ska jag hoppas i säng så jag orkar upp till jobbet imorrn (Inte säkert att jag somnar för att jag går och lägger mig inte). Hänger på Erikslund i morgon. Varför inte komma in och snacka lite? God natt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar