onsdag 16 oktober 2013

Trött

Jag vet inte vad det är med mig idag, har varit så sjukligt trött. Skulle gå upp och träna, det blev det inge av med kan jag säga! Hade dessutom ont i halsen när jag vaknade och var mör i hela kroppen, nästan som att jag var sjuk. Försökte vakna vid tio tiden, det gick inte. Gick upp någon gång vid tio i tolv. Då ringde pappa och fråga om vi skulle käka lunch så det var bara att kasta på sig lite kläder och sticka iväg. Var trevligt, var länge sen vi träffades. Speciellt bara han och jag.

När jag kom hem igen blev jag as trött igen och somnade. Har typ bara sovit idag, lagat lite mat. Var kanske bra att jag vilat mig idag så jag inte drar på mig någon förkylning när jag ska börja jobba igen. Det är ju jag nämligen expert på, att bli sjuk samma vecka om jag börjar jobba eller veckan efter. Ikväll blir det lugnt, i morgon blir det träning istället om ja känner mig bättre. Ni får en liten fin bild på min älskling eftersom det har blivit dåligt med bilder idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar