onsdag 2 oktober 2013

Sponsrad video- Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.


Hej!

Här kommer det ett sponsrat inlägg. Har ni sett att Marvel har gjort en ny serie? Älskar nästan allt som Marvel gör. Vem gillar inte superhjältar liksom?  Jag har kollar på Hulken och annat med brorsan sen jag var liten. Nu har dem dessutom kommit med en hel serie! Hur underbart är inte det? Jag älskar nämligen serier, satt senast igår och frågade folk på Facebook om dem visste några bra serier. Jag hoppas att den här serien kommer vara minst lika bra som filmerna.

Som jag har försått det handlar serien om att den amerikanska staten öppnar en hemlig organisation som heter S.H.I.E.L.D. för att samla alla med superkrafter under samma tak. Dels för att dem kan göra något bra och stort tillsammans men också för att alla superhjältar gör inte alltid stordåd och bra saker. Det är en hel del skådespelare som är med som man har sett tidigare i serier som Clark Gregg och Ming-Na Wen. Jag är sjukt taggad, är ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar