onsdag 18 september 2013

Play kanal?

Hej! Jag sitter lite och funderar på om man kanske skulle skaffa sig en sån där playkanal. Jag menar man tycker ju alltid att det bara är en massa reklam och skit på tv när man kollar som man helst vill slippa. Eller bara program som man faktiskt inte vill se. Har tittat lite nu på viaplay och det verkar bra. Dem har nya filmer som Frankenweenie och Sinister dessutom nästan alla program som finns på tv. Verkar som det finns någonting för alla. Då kan man välja själv vad man vill se. Jag gillar dessutom att dem verkar ha flera olika alternativ. T,ex. jag som älskar att se barnfilm men inte vill ha dem på svenska längre som när man var liten hehe så finns det med engelskt tal också.

Dessutom kostar det ju bara 79 kr/månaden, billigare än digital tv! Känner inte att jag skulle behöva lägga till sport som man kan göra eftersom jag aldrig kollar på sport i alla fall om det inte är någon VM match kanske och då kan man väl pricka in det med tvn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar