tisdag 17 september 2013

Halloween förberedelser

Just precis! Kommer ni ihåg att det snart är halloween? Jag vet redan vad jag vill klä ut mig till! Jag älskar verkligen att klä ut mig. Alltid gjort hehe. Mina kompisar håller på och kollar om vi kan hitta en lokal att hyra och dra ihop ett riktigt läskigt party. Utklädnadskrav såklart! Eftersom jag redan vet vad/vem jag ska klä ut mig till blev jag lycklig när jag såg att Mist hade rea på linser. Egentligen skulle man ha köpt på sig ett gäng att ha till andra år men har inte överdrivet mycket pengar just nu.

Hoppas bara dem här sitter bättre än mina svarta jag hade förra året. Dem var lite stora vid pupill hålet så min egen ögonfärg syntes lite bakom. Hoppas dem här sitter bättre!

Har ni några coola halloween idéer?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar