fredag 20 september 2013

Bellbox

Hej!

Tänkte skriva av mig lite om mina hårtankar haha. Jag har ju länge försökt att spara mitt hår så att det ska bli längre. Det är ju dock så jäkla torrt att det bara går av hela tiden. Fått massor av tips på håroljor som ska funka, men känner inte att jag riktigt hittat någon som passar mig. Och det där med att man får vad man betalar för stämmer ju ganska bra. Hade Marocconoil sist, den hjälpte en del. Fick dock tipset att prova Macadamia istället och den verkar ännu bättre! Har spray oljan och bara den gör en väldig skillnad, så nästa gång tänkte jag prova den lite grövre oljan.

Bellbox har ju öppnat här i Västerås på Erikslund, och jag var förbi där tidigare i veckan. Pratade med en super gullig tjej som gav mig många bra tips. Bland annat att jag borde prova Marocconoils  hydrating styling cream. Allt för att få håret återfuktat. Så jag tänkte att jag ska försöka kombinera dem två för bästa resultat. Bellbox hemsida hittar ni HÄR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar